פרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל או במילים אחרות PPC – Pay Per Click – 
הפרסום בגוגל בשונה מהפרסום בפייסבוק, הקהל הוא אקטיבי הוא זה שמחפש את המוצר או השירות.
כאשר המשתמש מקליד את מילת הביטוי בגוגל הוא ישר מגיע  לעמוד עם מודעות שמדברות על המוצר או השירות שהוא חיפש. המטרה שלנו כחברת פרסום  היא לעשות מחקר של מילות מפתח הקשורות למוצר או השירות ולהביא אותו למצב שהוא רואה את המודעה, מקליק עליה ולבסוף משאיר פרטים או מבצע את הרכישה.

 כל התהליך הזה דורש מאיתנו כמה דברים: 

1. לדעת מה העסק או הרעיון? לאיזה קהל הוא פונה? מה היתרונות שלו לעומת מתחרים?

2. תהליך בניית הקמפיין : לבחור את סוג הקמפיין  המתאים  לעסק, אם זה קמפיין חיפוש או קמפיין רשת המדיה של גוגל, קמפיין יוטיוב 

3. הקמת הקמפיין- מחקר מילות מפתח ,  חקר מתחרים , בניית קופי למודעה

4. בנייה ועיצוב של דף נחיתה עם המון חשיבה  שבסופו של דבר המשתמש ירצה להשאיר פרטים או לבצע את הרכישה

5.  אופטימזציה- לאחר שסיימנו לבנות את הקמפיין אנחנו עושים ניתוח של הנתונים ובהתאם לזה משפרים את הקמפיין כך שנגדיל את ROI  – Return Of Investment שיהיה כמה שיותר רכישות במינימום הוצאות